Sahabat Blog

24 hours tanpa nasi !

hari tanpa nasi ? cukup 24 jam tanpa karbohidrat dalam bdn aku . bkn tak nak mkn tp tak berselera nak mkn , entah la .. mungkin x da kwn kot hee .. tp tak bermaksud aku tak mkn langsung , aku da juga mkn roti sekeping dua , kira ad jugak krbhdrat tp dlm bilangan yg sgt sedikit lah . tambah2 pulak bdn aku kekurangan lemak , ehh ! tak bermaksud aku ni nak lemak dr korang ea , .. hee ..




 haa .. tgk lh kat ats tuh , agak yer kalau tak mkn nasi langsung 2 hari aku mcm tue lah .. huhuhu ..




so, untuk hari nie je aku tak mkn .. ( lewat mkn) laen kali tak akan lg .. (tak janji ! huhu .. )
nti ibu aku risau plak ank dia tggal sekeping je nti . hee .. ^^,

1 comment:

Unknown said...

giler ke tak makan nasi ? haha kalau aku da booleh mati tau tak .. hahahaha