Sahabat Blog

KNITWEAR BUNDLE ~ BARU NAK SETUP SMALL BUSINESS



Sekarang ni aku tengok tengah trend fesyen pakai baju material knitwear. Serius la wey ?

 Then trend lagi satu ada juga yang pakai fesyen sweetshirt. Hat ni banyak girl yang pakai. Baju sweeter ada hoodie.

Pastu yang lagi power, gantikan tudung guna hoodie sweeter tadi tu. serius la?

Bagi aku nampak cool juga pakai mcm tu. tapi better pakai betul-betul lah kalau anda bertudung. kan sekarang banyak style tudung sarung express. sarung siap dah boleh bawak jalan-jalan tak payah susah-susah nak gosok kan? giteewww ..

Tapi sebenarnya aku cuma nak share yang trend ni semua pantas berlalu. dari satu trend,akan datang trend yang lain. so, untuk mengikuti trend ni aku pun dah join nak jadi seller knitwear bundle. tu je citenya HAHAHAHAHAHAAAA ... sebab apa tau, aku dah terbeli 4 helai knitwear haritu masa live shopee. mula ingatkan jenis ni kain panas dan gatal. tapi aku salah . ada jenis yang sedap sangat pakai. selesa la. so aku decide nak try jual juga tapi dalam kuantiti sikit je.


Ok guys, doakan aku tau. sebab sekarang ni apa je yang boleh diniagakan, kita cuba je. nasib kita tak tahu kalau kita tak usaha. kan ?


 InshaAllah ..


Bundle knitwear ni RM 80 , dapat 30 - 40 helai


pink size M. Serius cun 




Contoh gambar dari google pinjam hehe .. 











No comments: