Sahabat Blog

mainan perasaan

salam, korang ...

lame tak borak2 kan,... aku sebenarmya bukan tak nak update tapi korang pon tahu kan, sejak jadi penganggur terhormat nie, aku bz sikit,.... bz bukan sebab ape pon, bz membenih anggur,..hahahaha lawak bodoh kan ?  

tak banyak mende yang aku nak kongsi dengan korang, tapi ada satu perasaan yang membuat aku rungsing dan keliru. perasaan yang tak dapat aku gambarkan dengan kata2. perasaan yang boleh membunuh diri kita sendiri.. paham tak ? mesti tak paham kan, oke... lupa kan (@@)

"aku kena kuat" kate diri sendiri. tapi aku tak kuat mana pon, aku lemah,.. minda, jiwa, fizikal, dan lain2,...
itu kate2 peransang aku sendiri.. ya, aku dibebani masalah yang aku sendiri tak ada jalan keluar ye.

bak kate orang tua2, "di telan mati mak, di luah mati bapak" .. nak buat mamcam mane lagi, penyakit yang aku cari sendiri kot,.. huhuhuhuh, sabar lah duhai hati ... tapi ..








No comments: