Sahabat Blog

salam korang ....

lama giler tak update new entry ... hurmm... actually nak buat tapi kekangan masa and tak der internet yang buat enrty baru tak pos-pos ... never mind. lagi pon hari nie dah new entry hahahaha ><

sebernarnya tak ada apa pon nak kongsi, just nak usha2 blog nie dan usha blog rakan2 yang lain. 

and nak tahu tak, aku dah bergelar seorang "PEKERJA" hehehe ..
 alhamdulillah ... almost 4 month  kat sini. =) 

and about my personal life, hurmm buat masa nie aku tak nak fikir bab nikah kawen cerai   =( coz pengalaman dah mengajar aku sesuatu tentang nilai "kasih sayang, simpati, setia dan jujur" . 
biar lah jodoh itu hadir dengan sendrinya. aku berserah. tapiiiiii ..... tak bermakna aku duduk saje .. hehe
masih berkawan .. cuma NOrelationship buat masa ni. NO komitmen.
                                            
 boleh cam tu, sayang ? :P 

actually, ada someone propose aku last week. MEGAT. huhuhu .. seorang usahawan yang bakal J.V dengan bussiness dari MESIR. hohohoho... (belum fikir kan lagi )

dah-dah .. tu saja. lah eh .. nak lunch nih ;) salam u oll !!! 










No comments: