Sahabat Blog

WG Gold ^_^

Salam korang,,

Long time no see right ? hehe .. at least aku tak penah lupakan blog kesayangan aku ni, just aku tak ada masa sangat nak update the latest story. huhu . so, macam biasalah tak ada yang best pun sejak tak update nih, cuma nak share tentang family and kawan-kawan aku je.

Sejak meningkat ke angka 25 ni, ramai kawan seangkatan sekolah dulu dah tamatkan zaman solo :) hehe .. alhamdulilah. aku tumpang gembira, walaupun aku tak hadir majlis korang.

Anyway, aku nak share satu produk yang aku sendiri menggunakannya. haaa .. nak tahu ape dia tak ?
jengg.. jengg ... WONDERGLOW lah :) .. since aku guna produk ni, mula macam tak pecaya tau. tapi hasilnya.. WOWWW .. menarik owesome !! hahaha ,, kenapa aku cakap macam tu ? sebab, memang tip top kesannya. actually, muka aku asalnya memang kusam, tak bermaya, berminyak .. tapi after use this product, alhamdulillah nampak kesan ketaranya .. opss ! cakap je tak guna kan, semua orang boleh becakap tapi bukti ?? okey ^_^ gambar akan menyusul . muka akan rasa lembab, tak berminyak dan beseri-seri ...

WONDERGGLOW GOLD . even harganya nampak macam mahal  tapi hasilnya berbaloiiii .. aku dah gunakan selama 6 bulan :) dan hasil memang puas hati . thanks to Yatt yang promote produk ni pada aku :) 







masa ni baru 2 bulan pakai .. purple tu after use it :)


Hehehe .. so raya ni nak cantik tak ? ekekekeke :) 

Daaa u ollss 



No comments: