Sahabat Blog

CEMAS ATAU PENYAKIT ?

 Cemas atau penyakit ?

  Salam korang. Fisrt of all, aku nak ucapkan SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI MAAF ZAHIR & BATIN .. hehehe diam tak diam dah di penghujung ramadhan kita ye ? alhamdulillah .
Ok, sebenarnya aku tak ada ape nak update sangat pun. just nak pastikan blog Cik Bunga nie bernafas lagi.. hehe . Actually, aku nak share something yang terjadi pada aku harini. Pagi tadi di ofis, aku rasa macam pelik sangat. bukan ape, first time tapak tangan aku berpeluh secara tibe-tibe. Yang peliknya, ofis aircond pasang suhu 18. tapi aku pagi-pagi dah berpeluh, then jantung degup sangat laju macam tengah joging plak. so weird  kn? aku ni jenis suke dan cepat buat andaian. huhu .. sebab aku ada terbaca satu kes, berkaitan kes peluh tapak tangan ni la. Kes tu mengaitkan peluh tapak tangan secara tibe-tibe berkaitan dengan jantung . betul ke ?? nak buat medical check up, aku dah takod -,- huhu .. so aku pun ambil jalan drastik search kat web. ada macam-macam penyebab untuk kes nie. salah satu web aku ada share kat sni. korang pun boleh refer link  tu tapi ... aku nak mintak maaf sangat kat OWNER web tu sebab tak minta permission dia nak share link.. tak pe nanti aku bg tahu lah (^^) hehehe ... and until now, tapak tangan aku masih berpeluh.. so cam ne ? aku pun pening nak fikir bukan-bukan, so aku putus kan kena g check up juga -,- huhu ... wokey lah korang, tu je untuk kali ni.. next time boleh share macam-macam lagi kan ? dadaaaaa dulu . SALAM ....



     "SALAM LEBARAN"     
"PRAY FOR GAZA"
"PRAY FOR MH17"

ALLAHUAKHBAR ....


 BOLEH KLIL SINI :

No comments: